Бренд Yves Rocher ніколи не сприймав красу, як щось поверхневе та несерйозне.
Краса є важливою складовою повсякденного життя кожного з нас. І ми робимо все, аби за допомогою краси транслювати наші цінності – в першу чергу, повагу до нашої планети. Компанія давно опікується питаннями екології. Скорочення використання пластику є одним з пріоритетів нашої діяльності, тому вже багато років ми приділяємо особливу увагу екологічності упаковки.
Читай также: 4 кіно аргументи, чому варто відвідати «Київський тиждень критики»
Ми ставимо собі цілі, беремо на себе зобов’язання щодо збереження навколишнього середовища та головне – виконуємо їх.
Yves Rocher виробляє майже 135 мільйонів флаконів на рік. Згідно з прогнозом продажів 2020 року, нова екологічна упаковка дозволить компанії відмовитися від використання 2700 тонн пластику!
Наша мета – до 2025 року:
Читай также: Топ-5 фильмов, которые стоит посмотреть на Хэллоуин
Продукція в оновленій упаковці вже зовсім скоро з’явиться у продажу! Нові флакони доповнять та посилять екоконцепцію нашої продукції з догляду за волоссям. Вона виділятиметься на тлі інших флаконів та відрізнятиметься сіруватим відтінком, але стане «зеленішою»!
“Ми не прагнемо бути найкращими в світі. Наша ціль – бути найкращими ДЛЯ світу”.
Бріс Роше, голова ради директорів та генеральний директор Yves Rocher, не припиняє підкреслювати важливість цієї тези. Вона найбільш ємко відображає ДНК та соціальну позицію бренду з моменту його заснування.
ДОЛУЧАЙТЕСЬ ТА ЗРОБІТЬ СВІЙ ВНЕСОК НА КОРИСТЬ ПЛАНЕТИ
Це все стало можливим завдяки вам!
Задумайтесь: кожного разу, викидаючи пластик в спеціальні баки для сортування відходів, ви даєте йому друге життя. Саме цей матеріал ми використовуємо для виготовлення наших флаконів.
*із жовтня 2020 року всі флакони для продукції, що випускається на наших фабриках, виготовляються зі 100% переробленого та придатного для подальшої переробки поліетилентерефталату (ПЕТ).